Dlaczego to jest ważne?
Jak to robimy?
Poprzez zdobycie wiedzy i doskonalenie umiejętności pozwalających świadomie kształtowac osobiste poczucie własnej wartości. Poprzez uczenie się sposobów komunikacji nastawionej na rozwijanie świadomościuczniów w obszarze mocnych stron: kompetencji, wysiłku, szlachetności i wpływu. Poprzez świadomomść wpływu relacji społecznych, działania układu kary i układu nagrody w mózgu. Poprzez uczenie sie stosowania pochwał wewnetrznych i unikania manipulacyjnego: dobrze, swietnie itpś. Poprzez rozwijanie kompetencji związanych z swiadomym pielęgnowaniem w przestrzeni szkolnej skutecznych metod wspierania takich jak motywowanie wewnetrzne, dialog sokratejski w obszarze kompetencji, wdzięczność itp.
Poprzez zdobycie wiedzy i doskonalenie umiejętności pozwalających świadomie kształtowac osobiste poczucie własnej wartości. Poprzez uczenie się sposobów komunikacji nastawionej na rozwijanie świadomościuczniów w obszarze mocnych stron: kompetencji, wysiłku, szlachetności i wpływu. Poprzez świadomomść wpływu relacji społecznych, działania układu kary i układu nagrody w mózgu. Poprzez uczenie sie stosowania pochwał wewnetrznych i unikania manipulacyjnego: dobrze, swietnie itpś. Poprzez rozwijanie kompetencji związanych z swiadomym pielęgnowaniem w przestrzeni szkolnej skutecznych metod wspierania takich jak motywowanie wewnetrzne, dialog sokratejski w obszarze kompetencji, wdzięczność itp.
Co dzięki temu osiągniemy?
Świadomość sposobów kształtowania własnego poczucia własnej wartosci oraz umiejętność kształtowania poczucia wartości uczniów. Poczucie wpływu na siebie i otoczenie oraz poczucie kompetencji we wspieraniu innych. Zwiekszoną efektywność nauczania i pogłebioną świadomość własnej niezależności.